Selasa, 18 Ogos 2009

Artikel Akob di Buletin al-Khaadem

Sila Klik Pada Imej Di Atas Untuk Membesarkan Paparan


Assalaamu'alaikum

Terlebih dahulu akob ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada warga Pertubuhan al-Khaadem kerana sudi menyertakan 2 artikel akob di dalam Buletin al-Khaadem terbitan mereka.
Pertubuhan al-Khaadem pimpinan Syaikh Hussain Yee memang begitu dekat dengan akob. Pada peringkat awal akob berminat dengan dakwah ahlus sunnah wal jamaah, akob memang sentiasa mengunjungi Dewan Kuliyah al-Khaadem untuk menadah ilmu daripada Syaikh Hussain Yee. Cara penyampaian beliau yang mudah tetapi ilmiah, padat dengan dalil-dalil al-dari Qur'an dan al-Sunnah menyebabkan akob begitu tertarik hati untuk mendalami ilmu-ilmu agama.
Kini walaupun artikel-artikel akob telah tersiar dalam akhbar-akhbar dan majalah-majalah, tetapi apabila artikel akob diterima oleh Syaikh Hussain Yee dalam Buletin mereka, perasaan akob sukar hendak digambarkan. Jika dahulu akob hanya membaca artikel-artikel orang lain di dalam buletin al-Khaadem, tetapi dalam buletin kali ini artikel akob pula dipaparkan. Terima kasih kepada seluruh AJK Buletin al-Khaadem yang bertanggung jawab menerbitkan buletin ini.
Akob amat menganjurkan untuk seluruh pembaca blog MINDA AKOB untuk menghadiri kuliyah-kuliyah di Dewan al-Khaadem seperti butiran di bawah :
Kuliyah Who Are We? in English setiap hari Ahad 10.30pagi hingga 12.30ptg
Kuliyah Aqidah Setiap hari Isnin Selepas solat Isya'
Alamat :
Pertubuhan al-Khaadem
Lot 1034, Jalan Cempaka, Sungai Kayu Ara
47400 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan
No Tel : 03-7726 4146
Dapatkan juga Kad Ramadan dan Hari Raya yang begitu menarik dari Pertubuhan al-Khaadem. Di dalam kad tersebut disertakan amalan-amalan Sunnah sempena Ramadan dan ketika sambutan Aidilfitri.

2 ulasan:

syeda berkata...

assalamua laykum.

hendak print. caranya macam mana!
gi mana hendak dapat buletinnya.

Mohd Yaakub bin Mohd Yunus berkata...

Wa'alaikumussalaam Warahmatullah

Click sahaja pada gambar tersebut kemudian print...

Selalunya buletin ini diedarkan secara percuma di Kuliyah di dewan al-Khaadem. Apa pun sila hubungi mereka di no tel yg telah saya berikan.

Tq